Office 365 – det primære værktøj til at være produktiv hvor-som-helst!

Rigtigt mange virksomheder, både store og små, er allerede skiftet til Office 365 og oplever fordelene ved den moderne måde at arbejde på. Er I ikke skiftet endnu, så kontakt os i dag og kom i gang med det samme!

Hos Cloud123 har vi stor erfaring i at migrere virksomheder til Office 365.

Så uanset om din mail i dag ligger på din egen Exchange, hos Google eller hos en anden udbyder, kan du være sikker på, at vi har styr på processen og sørger for, at dit skifte til Office 365 kommer til at ske flydende og uden nedetid.

Din nye Office 365-løsning oprettes på forhånd, og derefter aftaler vi et tidspunkt, der passer dig, hvor mailflowet ændres, og så er du i gang! Vi introducerer dig naturligvis også til hele Office 365-suiten, så du får det optimale udbytte af din nye cloud løsning.

BESTIL OFFICE 365

Mere om Office 365:

Office 365 er det primære værktøj til at gøre det muligt for dine medarbejdere at arbejde hvor som helst og når som helst!

Med Office 365 får du alle de velkendte Office-programmer på tværs af alle enheder. Let at læse og let at skrive på alle enheder. Altid online og i kontakt!

Med Office 365 ligger din mail direkte hos Microsoft, og med i prisen får du Office-pakken, inkl. Skype for Business og OneDrive.

Med OneDrive for Business får du adgang til alle dine data og filer med 1 TB sikkert og pålideligt cloud lager pr bruger.

Med Skype for Business får du chat, tale og video, onlinemøder og mulighed for deling af skærm og programmer – i ét enkelt program!

Desuden får du Yammer til intern kommunikation med team’et, deling af oplysninger og organisering af projekter.

Dvs. både mail, Office-programmer, chat, kald til andre Skype-brugere, onlinemøder og lagerplads til dine filer. Og det hele til en fast lav pris pr bruger pr måned.